f

Hulp nodig? Wij helpen graag

Hoe kan ik mijn diensten opzeggen?

Bij Neostrada kun je al jouw diensten opzeggen via ons klantenpanel. Vanwege veiligheidsmaatregelen is het helaas niet mogelijk om deze diensten per mail op te zeggen.

In dit artikel leggen we uit hoe je je pakket/domein kunt opzeggen en waar je rekening mee moet houden.

Opzegtermijn van 30 dagen

Neostrada hanteert een opzegtermijn van 30 dagen. Wanneer je opzegt na de 30 dagen opzegtermijn, dan is het pakket/domein verlengd en krijg je hiervoor een nieuwe factuur.

Opzegging via je klantenpanel

Aangezien er meerdere soorten diensten bij Neostrada zijn zullen we apart de onderstaande diensten benoemen qua opzegging:

  • Domeinnamen

  • Webhosting

  • Cloudhosting

  • SSL-certificaten

Let op! Mocht je je wachtwoord niet meer weten van je klantenpanel lees dan in het artikel Hoe kan ik het wachtwoord van mijn klant account wijzigen? hoe je het wachtwoord kunt resetten

Domeinnamen opzeggen

- Log in op het klantenpanel van Neostrada.

- Klik op Domeinnamen & Webhosting.

- Klik op het tandwiel-icoontje bij je domein.

- Klik op Domein opzeggen.

- Geef een reden op en vink aan dat je zeker weet dat je het domein wilt opzeggen.

- Klik op Opzeggen en de opzegging wordt uitgevoerd.

Webhosting opzeggen

- Log in op het klantenpanel van Neostrada.

- Klik op Domeinnamen & Webhosting.

- Klik op het tandwiel-icoontje bij je webhosting pakket.

- Klik op Pakket opzeggen.

- Geef een reden op en vink aan dat je zeker weet dat je het pakket wilt opzeggen.

- Klik op Opzeggen en de opzegging wordt uitgevoerd.

Cloudhosting opzeggen

- Log in op het klantenpanel van Neostrada.

- Klik op Cloud servers.

- Klik op het tandwiel-icoontje bij je cloudhosting pakket.

- Klik op Cloud opzeggen.

- Geef een reden op en vink aan dat je zeker weet dat je het pakket wilt opzeggen.

- Klik op Opzeggen en de opzegging wordt uitgevoerd.


SSL-certificaten opzeggen

- Log in op het klantenpanel van Neostrada.

- Klik op SSL-certificaten.

- Klik op het rode kruisje

- Geef een reden op en vink aan dat je zeker weet dat je het pakket wilt opzeggen.

- Klik op Opzeggen en de opzegging wordt uitgevoerd.

Opzegging ongedaan maken

Mocht je een opzegging gedaan hebben en deze ongedaan willen maken, dan volg je onderstaande stappen:

- Log in op het klantenpanel

- Klik nu op een van de onderstaande opties

    - Domeinnamen & Webhosting; indien domeinnaam of hostingpakket

    - Cloud Servers; indien cloudhosting

    - SSL-certificaten; indien SSL certificaten

- Klik op het tandwiel-icoontje (of groen vinkje indien SSL)

- Klik op Opzegging annuleren.

- De opzegging is nu ongedaan gemaakt.

 

Heeft dit artikel je geholpen?

Status

Ga naar onze statuspagina voor een overzicht van recente storingen en onderhoud.

Openingstijden

Maandag — donderdag 9:00 — 22:00
Vrijdag 9:00 — 17:00
Zaterdag — zondag 10:30 — 17:00